Релаксация и сън в съчетание с правилно избрани матраци


Релаксация и сън са идеалната комбинация! Такива могат да се постигнат от удобните матраци, подматрачна рамка, удобна възглавница, топер, протектор за матрак и да не забравяме висококачественото спално бельо.

Сънят трябва да бъде време, когато човек се отпуска и да остави напрежението на деня зад гърба си. Затова важна роля имат както правилно подбраните аксесоари за легло, така и разтегателните техники преди сън.

Техниките за релаксация са предназначени да помогнат на съзнанието да се отпусне, така че когато хората лежат в леглото, умовете им не са изпълнени със състезателни мисли като загриженост за работа или тревога от типа: "какво ще стане".

Дишането е най-често използваната техника за релаксация, въпреки че това звучи леко оксиморонно, тъй като е нещо, което се извършва естествено всеки ден. Обаче, контролирайки дишането си и като си давате сметка за това, как тази техника помага на хората да се отпуснат. Установено е, че чрез дишане по-дълбоко и бавно се контролира освобождаването на дъха, а това може да помогне за намаляване тревожността и стреса.

Въпреки че ползите от дълбокото дишане са предимно психологически, това може да причини някои физиологични реакции в организма.

Дори ефективното разтягане може да остави едно чувство на напълно отпуснато и спокойно тяло, лениво излягащо се на матрака. Просто започвайки от краката и разтягайки всеки крайник нагоре.

Това не са тренировъчни или тонизиращи упражнения, а само упражнения, които да помогнат на ума и тялото да се отпуснат:

Краката

Огъването на пръстите на краката, а след това и въртенето на глезенните стави, може да помогне за мобилността в тази област на тялото и да отнеме напрежението от частта на тялото, която се намира под много напрежение през деня. Извършва се в легнала поза с изправен върху матрака гръбначен стълб.

Правилното опъване на всички мускули в горния и долния крак може да включва много различни видове упражнения. Това освобождава мускулите и води до пълна релаксация. Визуализирайте движението на мускулите и внимавайте да не пренебрегвате бедрата, тъй като те могат да повлияят върху цялото тяло.

Стомахът и гърбът

Намаляване огъването на стомашните мускули, засмукване и задържане на стомаха е още едно просто упражнение, което може да се направи, ако някой има проблеми с визуализирането на по-малки техники за мускулна релаксация. Гърбът също е подложен на огромен натиск през целия ден, така че ако редовно изпитвате болки в гърба или в стомаха, опитате тази рутина; Така може да предотвратите изкривяване на гърба и да помогне да се отпуснете с осъзнаване на движенията на всеки прешлен в гръбнака.

Ръцете и гърдите

Редовните упражнения за дълбоко дишане, включващи повдигане и разширяване на гръдния кош, разтягане и отпускане на мускулите в тази област. С ръцете трицепсите и бицепсите могат лесно да бъдат обработени чрез огъване, като държат ръцете на място и след това ги освобождават. За тези, които използват компютри по цял ден или са в професия, която е податлива на повтарящи се травми от напрежение, трябва да се обърне внимание и на опъване на китката и пръстите, като се стиснат в юмрук и след това се разтегнат възможно най-широко.

Раменете и врата

Основата на шията е мястото, където хората най-често усещат напрежение в тялото си. Повдигането на раменете до ушите и след това отпадането им е упражнение, което може да бъде направено в седнало или легнало положение от самия матрак. Създаването на малки кръгове с рамене едно след друго може да помогне на концентрацията в тази област. Навиването на главата много бавно от едната страна на другата и контролирането на падането й напред и назад може също така да удължи мускулите. Отново внимавайте да не превишавате мускулите: това може да причини нараняване.

Лицето

Лицето е съставено от много мускули и човек трябва да опита да разпъне колкото се може повече от тях. Чрез повдигане на веждите или правене на различни форми с устата, човек може да разтяга доста мускули едновременно.

Наред с техниките за раздвижване на различните мускулни групи, човек може да се абстрахира от телевизор, компютър, мобилен телефон и всичко, което го разсейва.

Когато тези правила са съобразени и благодарение на натрупания опит експертите за легло могат не само да предложат фантастични продукти, но и да предоставят практически съвети как да се насладите на лека нощ.

VIBES
VIBES

Пулсът на VIBES бие в ритъма на всички млади хора с вкус към музиката, киното, модата, литературата, изкуството, гейминга, технологиите и всичко останало, което е важно и има значение, за да се радвате на един по-вълнуващ живот.

Коментари

коментари

Все още няма коментари

Остави отговор

Вашия имейл адрес няма да бъде показван.

Може да използвате следните HTML тагове и атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

За нас

Пулсът на VIBES бие в ритъма на всички млади хора с вкус към музиката, киното, модата, литературата, изкуството, гейминга, технологиите и всичко останало, което е важно и има значение, за да се радвате на един по-вълнуващ живот.

VIBES е вашият източник на информация с качествено съдържание, интервюта, които имат значение и истории, които докосват.

VIBES е модерната лайфстайл платформа.

Следвай ни