Conscious Exclusive от H&M и рециклираните крайбрежни отпадъци


Новата колекция Conscious Exclusive на H&M за 2017 г. предлага иновативни решения в сферата на устойчивостта и стила: тя включва новаторския устойчив материал BIONIC® – рециклиран полиестер, изработен от пластмаса от крайбрежни отпадъци. Фината материя, използвана за сложната плисирана рокля, демонстрира колко естествено е най-добрите модели да бъдат отговорни към околната среда.


Освен цялостна линия за жени и официални облекла за мъже, колекцията за първи път предлага детски модели, както и три аромата Conscious Exclusive, съставени от органични масла. Колекцията ще се предлага от 20 април в около 160 магазина на H&M по целия свят, както и онлайн. В България, дамската и детска колекция ще откриете в магазин H&M на бул. "Витоша" 6 и онлайн, а мъжката ексклузивно онлайн на hm.com.


Супермоделът и филантроп Наталия Водянова е звездата на тазгодишната кампания за Conscious Exclusive и това е първото ѝ сътрудничество с H&M.

„Горда съм, че ще участвам в кампанията за Conscious Exclusive на H&M. Невероятно е да видиш предимствата на устойчивите материи, използвани в колекцията, които гарантират по-устойчиво бъдеще за цялата модна индустрия“, споделя Наталия Водянова.


Conscious Exclusive е колекция от изискани дрехи, които отбелязват настъпването на новия сезон. Основно място в нея заема ефирната плисирана рокля в бледорозово, изработена от BIONIC® – рециклиран полиестер, произведен от преработени крайбрежни отпадъци. Колекцията е изградена от модели, които носят много индивидуалност, както и нотка на тържественост, демонстрирайки многобройните начини, по които устойчивите материи помагат за създаването на запомнящ се стил.


„За екипа от дизайнери на H&M тазгодишната колекция Conscious Exclusive е шанс да въплътят мечтите си в реалност и да създадат дрехи, които са едновременно оригинални и забележителни. Чудесно е да можем да покажем възможностите на устойчивите материи, което успяхме да направим посредством фината плисирана рокля, изработена от BIONIC®“, казва Пернила Волфарт, главен дизайнер и творчески директор на H&M.

Колекцията Conscious Exclusive е важна стъпка на H&M по пътя към едно по-устойчиво бъдеще. От всички продукти, предлагани към момента от H&M на пазара, 20% са произведени от по-устойчиви материали (2015 г.), като целта на компанията е всяка година да увеличава този дял. H&M е един от най-големите потребители на рециклиран полиестер и един от най-големите купувачи на органичен памук в света. Компанията си е поставила за цел до 2020 година да използва 100% устойчив памук. Това е част от амбицията на H&M да произвежда устойчива и качествена мода, достъпна за максимален брой хора.

VIBES
VIBES

Пулсът на VIBES бие в ритъма на всички млади хора с вкус към музиката, киното, модата, литературата, изкуството, гейминга, технологиите и всичко останало, което е важно и има значение, за да се радвате на един по-вълнуващ живот.

Коментари

коментари

Все още няма коментари

Остави отговор

Вашия имейл адрес няма да бъде показван.

Може да използвате следните HTML тагове и атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

За нас

Пулсът на VIBES бие в ритъма на всички млади хора с вкус към музиката, киното, модата, литературата, изкуството, гейминга, технологиите и всичко останало, което е важно и има значение, за да се радвате на един по-вълнуващ живот.

VIBES е вашият източник на информация с качествено съдържание, интервюта, които имат значение и истории, които докосват.

VIBES е модерната лайфстайл платформа.

Следвай ни