Holiday Heroes раздадоха 5277 пакета с храна за Великден


Повече от 60 социално отговорни компании, близо 400 доброволци и над 20 медии, сред които и VIBES, превърнаха кампания „Великден 2017“ в най-успешната великденска кампания на Holiday Heroes до момента. Благодарение на тях, празничните герои успяха да опаковат рекордният брой от 5277 празнични пакети за Великден, в почти всеки от които имаше по 14 хранителни продукта. С дарените средства, продукти и време, те осигуриха празнични пакети с хранителни продукти, които достигнаха до семейства в нужда в цяла България, за да зарадват с пълна празнична трапеза повече от двадесет хиляди българи.

Константина Живова

След великденската си кампания Holiday Heroes показа, че корпоративното доброволчество се развива в България. 65 служители от „Брейктайм“ доброволстваха при подготовката на пакетите преди старта на кампанията, а екипът на Вива Кредит се включи на поточната линия по време на опаковането. Повечето от служителите за пръв път участваха като доброволци, но споделиха, че вече с нетърпение очакват коледната кампания на празничните герои, за да помогнат отново.

Безброй акции и инициативи донесоха успех на великденската кампания на Holiday Heroes. Едни от на-вълнуващите бяха спортните турнири между компании от серията „Спортувай с мисия“, които спомогнаха за набирането на финансови средства, което служителите съчетаха с тим билдинг, игра на боулинг и с картинг. Музикалната изненада, която поднесоха Ненчо Балабанов, Павел Владимиров и Милица Гладнишка, влизайки в образите на световни звезди по време на ретро партито на Holiday Heroes и благотворителният концерт, който Илия Калоджеро Курто Пелле от НГДЕК организира съвместно с други национални гимназии, също допринесоха за успеха на каузата. Индивидуланите кампании с Canyon, Вива Кредит и AVIEL Hand Made също осигуриха средства за закупуването на голямо количество продукти за празничните пакети. Огромна помощ за реализирането на великденската кампания оказа и акцията „Избери, Купи, Дари“, по време на която клиенти на „Кауфланд“ даряваха закупени от търговския обект продукти.

VIBES
VIBES

Пулсът на VIBES бие в ритъма на всички млади хора с вкус към музиката, киното, модата, литературата, изкуството, гейминга, технологиите и всичко останало, което е важно и има значение, за да се радвате на един по-вълнуващ живот.

Коментари

коментари

Все още няма коментари

Остави отговор

Вашия имейл адрес няма да бъде показван.

Може да използвате следните HTML тагове и атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

За нас

Пулсът на VIBES бие в ритъма на всички млади хора с вкус към музиката, киното, модата, литературата, изкуството, гейминга, технологиите и всичко останало, което е важно и има значение, за да се радвате на един по-вълнуващ живот.

VIBES е вашият източник на информация с качествено съдържание, интервюта, които имат значение и истории, които докосват.

VIBES е модерната лайфстайл платформа.

Следвай ни