Семейни момичета


В новата си рекламна кампания Versace се отказва от разточителния разкош и сексуалната провокация, за да заложи на нещо коренно различно, а именно семейните ценности.

След 20 години италианският дизайнер Донатела Версаче и американският фотограф Брус Уебър се срещат отново, за да заснемат новата реклама на бранда.

"За мен тази кампания е повратна и създадена не да формира красиви илюзии в обществото Новото момиче на Versace може да бъде суперзвезда, може да управлява голям бизнес, може да има емейство и деца. Снимахме кампанията в Чикаго и мислехме да бъдем в студио, но Брус реши да излезем на улицата и да отидем в супермаркета", разказва за новото си вдъхновение Донатела.

В обектива на Уебър попадат Джиджи Хадид и Карли Клос, преобразени като млади майки с деца и любящи съпрузи. Изглежда, че италианският бранд рано или късно все пак се насочва към традиционните семейни ценности. А ние одобряваме напълно.

Още от FASHION VIBES:

В гардероба на Миранда Кер

Неймар x Air Jordan или една историческа колаборация

Триумф на минимализма с новите предложения на La Perla

VIBES
VIBES

Пулсът на VIBES бие в ритъма на всички млади хора с вкус към музиката, киното, модата, литературата, изкуството, гейминга, технологиите и всичко останало, което е важно и има значение, за да се радвате на един по-вълнуващ живот.

Коментари

коментари

Все още няма коментари

Остави отговор

Вашия имейл адрес няма да бъде показван.

Може да използвате следните HTML тагове и атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

За нас

Пулсът на VIBES бие в ритъма на всички млади хора с вкус към музиката, киното, модата, литературата, изкуството, гейминга, технологиите и всичко останало, което е важно и има значение, за да се радвате на един по-вълнуващ живот.

VIBES е вашият източник на информация с качествено съдържание, интервюта, които имат значение и истории, които докосват.

VIBES е модерната лайфстайл платформа.

Следвай ни