Tommy Hilfiger с нов дом и концепция в София

SARKK S.A, ексклузивен вносител на Tommy Hilfiger за България, Гърция, Кипър, Румъния, Албания и Македония, откри в София първия магазин на марката с нова концепция за Европа. По време на събитието в Paradise Center бяха представени иновативният интериорен дизайн и колекцията за пролет 2017.

Новата концепция на магазините на Tommy Hilfiger в световен мащаб съчетава наследството на марката с изчистени, модерни облицовки и светла, просторна естетика. В дизайна присъстват морски елементи - един от източниците на вдъхновение на дизайнера Томи Хилфигър, а полираните повърхности допринасят за изчистен и модерен интериор. Дизайнери и експерти на Tommy Hilfiger посетиха България, за да подредят новия магазин и да разположат ключовите модели от новите колекции.

Специален гост на събитието беше актрисата и модел Диляна Попова, която беше облечена в емблематичната комбинация от пола и топ от колекцията TommyXGigi за пролет 2017. Дрехите бяха представени по време на шоуто TOMMYNOW в Лос Анджелис от световния посланик на Tommy Hilfiger - супермодела Джиджи Хадид.

По време на събитието гостите имаха възможността да разгледат новите колекции. Сред тях бяха известни личности, журналисти, представители на Tommy Hilfiger и фенове на марката. Те се снимаха в специална фото будка, която ги пренесе на пясъчните плажове на Санта Моника, където е заснета кампанията за колекцията пролет 2017.

Откриването на новия магазин беше отбелязано и с представянето на колекцията пролет 2017, която включва спортни облекла, обувки, аксесоари и часовници. Част от нея е известната капсулна колекция TommyXGigi, създадена съвместно със супермодела Джиджи Хадид. Облеклата представят уникалния поглед на Джиджи върху съвременната мода, съчетан с характерния за Томи Хилфигър класически американски стил. Вдъхновени от концепцията на марката “Summer of Love”, дрехите са в калифорнийски West Coast стил и са украсени със значки и лепенки.

Колекцията Hilfiger Denim за новия сезон също беше представена ексклузивно на българската публика. Това е първият магазин на Tommy Hilfiger в България, който я предлага. Тя се състои от деним, мъжки и дамски обувки, както и голямо разнообразие от чанти и аксесоари.

По случай откриването на магазина феновете на марката са поканени да участват в специална игра с награди - "МоятаTommyXGigi комбинация". От 11 до 25 март в метростанция "Витоша" ще бъде поставена интерактивна маса за участие в играта. Друга възможност за феновете е да посетят страницата tommyxgigi.bg, да създадат своята уникална комбинация и да я регистрират до 11 април 2017г. Десет щастливци ще спечелят ваучер за пазаруване в магазините на Tommy Hilfiger.

Колекцията пролет 2017 е налична в магазините на Tommy Hilfiger в Paradise Center, Serdika Center и The Mall.

VIBES
VIBES

Пулсът на VIBES бие в ритъма на всички млади хора с вкус към музиката, киното, модата, литературата, изкуството, гейминга, технологиите и всичко останало, което е важно и има значение, за да се радвате на един по-вълнуващ живот.

Коментари

коментари

Все още няма коментари

Остави отговор

Вашия имейл адрес няма да бъде показван.

Може да използвате следните HTML тагове и атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

За нас

Пулсът на VIBES бие в ритъма на всички млади хора с вкус към музиката, киното, модата, литературата, изкуството, гейминга, технологиите и всичко останало, което е важно и има значение, за да се радвате на един по-вълнуващ живот.

VIBES е вашият източник на информация с качествено съдържание, интервюта, които имат значение и истории, които докосват.

VIBES е модерната лайфстайл платформа.

Следвай ни