Гласувай за бизнес проектите, които ще променят света

100 хил. долара ще бъдат поверени в ръцете на обществеността, която да гласува за любимия си стартъп от тазгодишното издание на Chivas Venture – глобалният конкурс, който всяка година раздава безвъзмездно 1 милион щатски долара на социални бизнеси, които съчетават печалбата с целта да повляят положително върху света.

На 9 април 2019 г. Chivas Venture обяви старта на онлайн гласуването, което ще продължи в рамките на три седмици, насърчавайки обществеността да изрази подкрепата си за един от 20-те международни финалисти на Chivas Venture, като гласува на www.chivasventure.com.

Гласовете на публиката ще определят как ще бъдат разделени първите 100 хил. долара финансиране между финалистите. Първите 50 хил. от тях ще бъдат отпуснати на стартъпа, който получи най-много гласове, а всеки от петте подгласници ще получи по 10 хил. долара. Останалите 900 хил. долара ще бъдат разпределени от жури на глобалния финал на Chivas Venture в Амстердам.

Българският стъртъп LAM’ON е един от финалистите, които се опитват да променят света и точно вашият глас може да даде нужния тласък на бизнеса им.  Анджела Иванова, Гергана Станчева и д-р Филип Ублеков са създатели на революционно биоразградимо фолио. То се използва в печатарството като предпазващ слой върху хартиени изделия. За разлика от сегашните решения, LAM’ON се отделя лесно от хартията и дори може да се компостира.

Ламинатът, който сега се използва в огромна част от списанията и в менютата на ресторантите, е направен от пластмаса, базирана на петрол. Проблемът при него е, че трудно и рядко се рециклира, а разграждането му отнема стотици години. Ламинатът, който са създали тримата съдружници от LAM'ON, е изработен от възобновяеми източници, а лепилният слой е специално разработен за нуждите на печата и е нетоксичен. В края на живота си биоразградимото фолио не оставя отпечатък върху природата. Ако хартията, на която е положено, е подходяща, целият продукт може да се компостира. Ако не – отделянето на ламината от нея може да се изпълни без вредни химикали и двата елемента да се рециклират. Ако пък се изгори в инсинератор – от LAM’ON се отделят в пъти по-малко вредни емисии, а дори да се изхвърли в сметище, се разгражда стотици пъти по-бързо.

Като всеки млад проект, имаме нужда от финансиране, за да стартираме същинското производство на LAM’ON. Подкрепата на публиката ще е още едно доказателство, че има нужда от зелени решения в печата“, споделят от LAM’ON.

Chivas си партнира с водещия европейски технологичен фестивал TNW Conference за втора поредна година, за да бъде домакин на петия годишен финал на Chivas Venture на 9 май 2019 г.

20-те финалисти от цял свят ще се изправят един срещу друг в четвъртфинали и полуфинали, за да получат шанс да спечелят дял от наградния фонд на Chivas Venture. 20-те кандидати ще бъдат намалени до пет финалисти, всеки от които ще има само пет минути, за да впечатли експертното жури и аудитория от 2000 технологични експерти, инвеститори и предприемачи.

Chivas вярва, че амбицията, щедростта и успехът вървят заедно и могат да обогатят живота на другите – вяра, наследена от братята-основатели Джеймс и Джон Чивас, които споделят успеха си с местната общност, докато техният бизнес расте. Два века по-късно, Chivas Venture продължава да защитава тези ценности – досега конкурсът е повлиял положително на над 1 милион души, благодарение на 4 милиона щатски долара, отпуснати на социалните предприемачи по света.

За да научите повече за последните 20 стартъпа и да подкрепите вашият фаворит, посетете www.chivasventure.com. Гласуването приключва на 30 април 2019 г. в полунощ.

#ChivasVenture

Twitter: @ChivasVenture

Относно Chivas

Chivas вярва, че блендът винаги е по-добър – в живота и в шотландското уиски.

Вяра, наследена още от основателите му – братята Джеймс и Джон Чивас. Те са пионерите в изкуството на блендирането в Шотландия през 19 век. Оттогава до днес Chivas е неразделна част от разрастването на категорията "Scotch whisky" в световен мащаб – като обединява най-доброто уиски от малц и зърно, за да създаде нещо необикновено.

А отскоро блендът доведе и до партньорство с Манчестър Юнайтед. Именно стремежът на Chivas и вярата в обединението за постигане на нещо велико събира едно от най-известните шотландски уискита с най-големия футболен клуб в света.

Обединяването на амбицията и щедростта, както и използването на успеха за подобряване на средата на живот, са причината, поради която Chivas Venture подкрепя различни социални инициативи с финансиране от 1 млн. долара всяка година.

Домът на Chivas Regal е в Speyside, Шотландия, а глобалният успех се дължи на усилията на повече от 100 държави, които заедно формират семейството на бранда, продавайки повече от 4,2 милиона литра всяка година. Портфолиото на Chivas Regal включва забележителните Chivas 12, Chivas Extra, Chivas XV, Chivas Mizunara, Chivas 18, Chivas Ultis, Chivas 25, Chivas Regal The Icon и ексклузивното Chivas Brothers’ Blend.

За Chivas Venture

Chivas Venture всяка година отпуска 1 милион долара на най-добрите социални стартъпи от цял свят. От началото на конкурса през 2014 г. над 8000 социални компании кандидатстваха за възможността да получат дял от наградата. Към днешна дата състезанието е раздало 4 милиона долара на 100 стартъпа, които са оказали положително влияние на над 1 милион човека по света.

Тази година 20 предприемачи от цял свят участват в Chivas Venture 2019, като глобалният финал ще се проведе на конференцията TNW в Амстердам.

Миналата година глобалният финалист в Chivas Venture – компанията Change Please от Великобритания, бе награден с най-голям дял от фонда, като основателят й Джемал Езел получи 350 000 долара за бизнеса си с кафе, който помага на бездомните.

Следваща уеб конференция

Конференцията TNW е технологичен фестивал, който обединява международни медии, ръководители на технологични компании, инвеститори от най-висок клас и обещаващи стартиращи фирми, които споделят своите бизнес идеи и знания. За изминалите 13 години конференцията TNW се превърна в едно от водещите технологични събития на планетата с над 17500 участници и 7000 компании от цял свят. Тазгодишното издание се провежда на 9-10 май в Амстердам, Холандия.

VIBES
VIBES

Пулсът на VIBES бие в ритъма на всички млади хора с вкус към музиката, киното, модата, литературата, изкуството, гейминга, технологиите и всичко останало, което е важно и има значение, за да се радвате на един по-вълнуващ живот.

Коментари

коментари

Все още няма коментари

Остави отговор

Вашия имейл адрес няма да бъде показван.

Може да използвате следните HTML тагове и атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

За нас

Пулсът на VIBES бие в ритъма на всички млади хора с вкус към музиката, киното, модата, литературата, изкуството, гейминга, технологиите и всичко останало, което е важно и има значение, за да се радвате на един по-вълнуващ живот.

VIBES е вашият източник на информация с качествено съдържание, интервюта, които имат значение и истории, които докосват.

VIBES е модерната лайфстайл платформа.

Следвай ни