
Хрътки и пудели са новите рекламни лица на козметичния гигант M.A.C. Тази есен брандът решава да изненада своите почитатели и посвещава колекцията си на най-добрите приятели на човека.
Творческият директор на марката Джеймс Гейджър получава необичайното си вдъхновение, след като посещава Westminster Dog Show и се влюбва в красотата и грацията на четириногите любимци. Колекцията е създадена на минерална основа и въплъщава в себе си оттенъците на сезона.
Преобладават телесните и кафяви нюанси, бронзовите и сивите тонове. Ефектът „без грим с грим“ може да се постигне с пудрата, състояща се от прасковено-бронзови и светлокоралови оттенъци. Минералната ѝ основа пък защитава кожата от вредните влияния на околната среда.
В сайта machautedogs.com пък почитателите на M.A.C могат да качват снимки със своите домашни любимци, а най-добрата от тях ще бъде избрана за обложка на бранда в социалните мрежи.
Коментари