H&M с расистка реклама, The Weeknd се отказа от съвместна работа с бранда


Неволна грешка или търсен скандален ефект? От шведския бранд H&M пуснаха реклама, с която предизвикаха сериозен скандал. Те представиха един от детските си артикули с чернокож малък модел, а надписът на дрехата гласеше "Coolest monkey in the jungle" ("Най-готината маймунка в джунглата" - бел.ред.).

Посланието е изключително обидно и веднага предизвика лавина от коментари в социалните мрежи. Много популярни личности също се включиха и изразиха несъгласие с маркетинговите идеи на марката.

The Weeknd, който от няколко сезона работи успешно с H&M, направи изявление в Twitter, с което заяви, че повече няма да работи с шведския бранд.

Изображението вече е свалено от сайта на лейбъла, а говорител поднесе официални извинения. Въпреки това обаче обидата остава.

VIBES
VIBES

Пулсът на VIBES бие в ритъма на всички млади хора с вкус към музиката, киното, модата, литературата, изкуството, гейминга, технологиите и всичко останало, което е важно и има значение, за да се радвате на един по-вълнуващ живот.

Коментари

коментари

Все още няма коментари

Остави отговор

Вашия имейл адрес няма да бъде показван.

Може да използвате следните HTML тагове и атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

За нас

Пулсът на VIBES бие в ритъма на всички млади хора с вкус към музиката, киното, модата, литературата, изкуството, гейминга, технологиите и всичко останало, което е важно и има значение, за да се радвате на един по-вълнуващ живот.

VIBES е вашият източник на информация с качествено съдържание, интервюта, които имат значение и истории, които докосват.

VIBES е модерната лайфстайл платформа.

Следвай ни