Low Cost или как изглеждаме през очите на туристите?

Документалния спектакъл Low Cost на Стефан Прохоров излиза извън границите на вече познатите ни съвременни театрални представления. Екипът, работил по представлението, успява по много интересен начин да изобрази националната ни идентичност, за да я видим такава, каквато я представяме и точно такава, каквато е.

Още с влизането си в „Червената къща“ зрителите се запознават с екскурзовода, получават туристическа гривна, брошури за реални безплатни турове и автоматично се превръщат в туристи. Ако не сте се замисляли как изглежда България в очите на хората, които я посещават и какво точно им разказват екскурзоводите ни, с това представление ще можете да го преживеете.

Разбира се, става дума и за историята ни, прословутото ни и много вкусно кисело мляко, розите и розовото масло.

Ще пътувате до социализма. За да бъде пълноценно изживяването, ще посетите и едно парти в Слънчев бряг. Ще ви е смешно, после малко тъжно, но ще бъде истинско и българско.

На 4, 5 и 6 април „Червената къща" ви кани да видите, усетите и дегустирате България като един средностатистически турист в документално-сетивния пърформанс. Low Cost е  третото представление в програмата на фестивала „Следващо ниво сцена" на „Червната къща", посветен на високите технологии в изкуството и иновативните идеи за въвличане на публиката в представлението. Пърформансът е адаптиран и за англоезична публика и ще се играе пет пъти на трите дати.

Какъв образ създаваме на България като туристическа дестинация? И как този образ, който продаваме за себе си, се отразява върху самите нас? Това са само някои от въпросите, които вълнуват екипа на Lоw Cost.

„Low Cost" е сякаш е събирателен израз на националното ни усещане и самочувствие. Или поне това показва проучването, върху което изградихме спектакъла: интервюта, документи, личен опит...", споделя режисьора на спектакъла Стефан Прохоров.

Повече за фестивала „Следващо ниво сцена" 

Между 26 март и 29 май фестивалът „Следващо ниво сцена" представя пет спектакъла, които използват високи технологии или иновативни начини за включване на публиката в създаването им. Освен на Low Cost, до 29 май можете да присъствате на концерта-пърформанс „Ре_зонанс" на Антони Райжеков (12 април), по време на който звукът на пианото се променя според емоционалните и физически реакции на изпълнителя, измервани със специално устройство, както и да отвлечете световни лидери и създадете нов световен химн с холандското трио Tin Men and the Telephone чрез тяхното мобилно приложениe Tinmendo. Фестивалът включва и дискусии и професионални срещи между гостуващи и български артисти и възможност за обсъждане на идеи, свързани с използването на новите медии и технологии в изкуствата. Осъществява се от „Червената къща" с подкрепата на програма „Култура" на Столична община.

Още подробности за програмата и артистите ще намерите тук.

Кредит онлайн

VIBES
VIBES

Пулсът на VIBES бие в ритъма на всички млади хора с вкус към музиката, киното, модата, литературата, изкуството, гейминга, технологиите и всичко останало, което е важно и има значение, за да се радвате на един по-вълнуващ живот.

Коментари

коментари

Все още няма коментари

Остави отговор

Вашия имейл адрес няма да бъде показван.

Може да използвате следните HTML тагове и атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

За нас

Пулсът на VIBES бие в ритъма на всички млади хора с вкус към музиката, киното, модата, литературата, изкуството, гейминга, технологиите и всичко останало, което е важно и има значение, за да се радвате на един по-вълнуващ живот.

VIBES е вашият източник на информация с качествено съдържание, интервюта, които имат значение и истории, които докосват.

VIBES е модерната лайфстайл платформа.

Следвай ни