Задава се Mortal Kombat 11

Геймъри или не, Mortal Kombat е заглавие, което всички разпознаваме. Играта прекрачва границата на сърцата ни през 90-те години, когато е пикът на аркадните игри и играта Street Fighter дава тласък на бойният жанр в тази сфера на забавлението.

MK е бойна игра, в която играчите се борят с опонентите си в двубой. Играчът, който напълно изтощи енергийният бар на противника си, печели кръга и първият, който спечели два кръга, печели мача. Всеки кръг има таймер, който отброява времето, ако и двамата имат енергия, когато настъпия края, то този с повече енергия, печели. 

Mortal Kombat включва в себе си уникални елементи, които ярко я отличават от своите предшественици. Тя извлича фрагменти от кунг-фу филмите, агресивността и насилието, които характеризират 70-те и 80-те години. Тази игра задава тонът на по-мрачните краски в палитрата на игрите.  През 1995 година излиза и игрален филм, които е базиран върху МК, който е един от първите геймъски филми, които са приети с отворени обятия от играчите по света.

Това, което прави играта толкова успешна до днес, са основните бойни движения, които са достатъчно лесни, че да бъдат усвоени за отрицателно време и да позволят голямо поле за изява на опитни и неопитни геймъри. Разбира се, има и по-сложни комбинации, които изискват малко повече памет и стратегическо мислене.

Само преди дни NetherRealm официално обявиха, че пускат Mortal Kombat 11, включвайки и трейлър,  за да покажат какво ново и интересно може да очакват нетърпеливите играчи. Най-новата и впечатляваща функция е персонализирането на героите, даваща възможност на геймърите да създадат образите, с  които винаги са мечтали да играят. Трейлърът ни казва още да се приготвим за 17 януари, когато ще може с предварителна поръчка да имаме достъп до още нови функции и да получим повече разкритие за играта. Също така вече знаем, че на 23 април тя излиза официално за PC, Xbox и PlayStation 4.

Светът на игрите се развива паралелно и с личностното развитие на играчите си, затова този бизнес е толкова успешен и става все по-усешен, привличайки хора от различни полове, възрасти и професии. Затова и нямаме търпение да видим как новата версия на Mortal Kombat се е адаптирала към човешките промени и как ще ни повлияе този път.

Диана Маджарова
Диана Маджарова

На 22 години. Кореист, търсещ новото и предизвикателството. Харесва симбиозата между модерното и древното, за да я спечелите - цитирайте Аристотел, докато играете компютърни игри, или ѝ подарете таралеж.

Коментари

коментари

Все още няма коментари

Остави отговор

Вашия имейл адрес няма да бъде показван.

Може да използвате следните HTML тагове и атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

За нас

Пулсът на VIBES бие в ритъма на всички млади хора с вкус към музиката, киното, модата, литературата, изкуството, гейминга, технологиите и всичко останало, което е важно и има значение, за да се радвате на един по-вълнуващ живот.

VIBES е вашият източник на информация с качествено съдържание, интервюта, които имат значение и истории, които докосват.

VIBES е модерната лайфстайл платформа.

Следвай ни