-417 е бранд, чието име обожаваме. Нестандартен, автентичен, интригуващ, запомнящ се - точно като момичетата, които правят възможна появата му в България.

Срещаме се с Екатерина и Мариела, за да си поговорим повече за козметика, грижа за кожата и грижа за нас самите. Те са цветни, усмихнати и определено има какво да ни разкажат.

Споделяме ви нашия разговор в следващите редове.

Кои са Екатерина и Мариела и  как бихте се представили с няколко good vibes думи?

Е: Здравейте, аз съм Екатерина, на 32, от София. Икономист по образование, козметик по душа, а отскоро и съосновател на Бибис ООД.

М: Здравейте, казвам се Мариела, на 30 години и последните месеци съм някъде по пра̀вата между Пловдив и София. Съдружник в Бибис ООД и маркетинг другарче за Минус 417 България.

Как се срещнахте с -417? Какво ви привлече в продуктите от Мъртво море?

Е: Историята е кратка. Беше време да започна нещо ново, след като изкарах десет години като мениджър доставки за няколко от най-големите болници в България. Идеята ми беше да се развиваме сферата на услугите, свързани с разкрасителни и подмладяващи процедури. Започнахме да търсим брандове, които отговарят на няколко прости неща – да предлагат качествен продукт и да имат същото виждане като нашето за развитие и насърчаване на женската красота.

М: За мен инициативата беше добре дошла. Майчинството ми беше към своя край, бях сигурна, че е време за промяна и от логистиката завих в съвсем друга посока. Идеите на Катя ми харесаха, беше вълнуващо и исках да намерим бранд, който да е достатъчно добър, грижовен към планетата и да създава продукти с мисъл. Minus 417 отговаряше на всичко, което търсим.

Името на бранда е специфично и буди интерес, разкажете ни каква концепция стои зад него?

М: Концепцията е на нашите партньори от Израел. Името показва нивото, на което се намира морето, в момента на създаване на компанията: – 417 метра под морското равнище. Козметика от Мъртво море, изцяло базирана на природните съставки, които предлага района.

Как се зароди идеята да предлагате продукти за лице на българския пазар? Защо точно козметика за кожата, при положение че пазарът е препълнен? Какво е основното предимство на козметиката на -417, което я отличава от конкуренцията?

Е: Пазарът наистина изглежда затрупан с продукти, но повечето от тях не оправдават очакванията и цената си. Винаги съм мечтала да имам шанса да помагам на хора с кожни проблеми, тъй като самата аз съм имала такива. Исках да предлагаме висок клас продукти, държах да е израелска козметика, защото всички ние сме чували за лечебните свойства на Мъртво море. Исках да работи при първо нанасяне, да решава проблеми и дава готови решения.

М: Едва ли някой е планувал ежедневието ни да стане толкова забързано и времето за нас да е дефицит. Женската красота изисква време - веднъж да я постигнем, а после да я задържим. Жените в България са прекалено заети и имат хиляди ангажименти. Те някак леко преглъщат факта, че нямат време за себе си и в повечето случаи са доволни на една, до две разкрасителни процедури на година. Фокусирахме се над този проблем и в момента предлагаме напълно работещи и бързи решения. Така можем да помогнем на всички заети жени да не пренебрегват себе си и в същото време да са все така активни.

Мариела

Има ли продукти, които вече могат да се определят като бестселъри сред дамите?

М: Имаме, да - скраб за тяло, мицеларна вода, шампоан за суха коса и измивни продукти за лице. Това е нещото, за което много активно работим - да изградим линия от продукти, които са достъпни и качествени.

Е: В края на 2019-а започнахме работа и с три салона за красота, а за 2020-а предвиждаме работа с още поне три такива в големите градове на България. Така продуктите ни ще станат доста по-близки до хората.

Много от жените правят компромиси с кожата на лицето си за сметка на цената на дадени продукти. Какво бихте им казали?

Е: Бих казала, че лицето е нашата визитна картичка. Пробвала съм всякакви продукти - евтини, скъпи, масови, тясно специализирани и т.н. За мен натуралната козметика, без парабени, богата на минерали и витамини, е правилният път за здрава и красива кожа. Знам, че цената изглежда висока в началото, но веднъж изпробвате ли някои от продуктите, пътят пред вас става само един. Никога няма да се върнете към обикновените и масово продавани продукти.

М: Когато имаш възможност да се докоснеш до продукти, които първо са изключително икономични, второ качеството им е неоспоримо и трето, не са тествани върху животни, а и съдържат само съставки, полезни за кожата, цената някак остава на заден план. Тук не правиш компромис за дреха, която си харесал, тук взимаш решения, които ще повлияят на цялостния ти облик и излъчване.

-417 смело разчупва стереотипа, че мъжете не обичат да се глезят. Освен за представителките на нежния пол, вие предлагате продукти и за господата. Кажете ни нещо повече за тях.

Е: Мъжката серия е следващият ни кандидат за бестселър. Наистина няма козметика за мъже. Смятам, че модерният мъж излиза от стереотипите. Освен че е добре сложен, трениращ, той започва да се грижи за кожата на лицето си и за външния си вид като цяло. Ние предлагаме продукти за бръснене, за след бръснене, шампоан, който буквално ликвидира пърхота и минерален крем за лице, който хидратира загрубялата мъжка кожа и я прави здрава и сияйна. Не пренебрегвайте външния си вид за сметка на други качества, окачествени като „по-мъжки“. Бъдете красиви, редом до красивите си жени.

М: Не вярвах, че ще успеем да наложим мъжката серия. Аз съм скептика в групичката. Първо ги тествах върху баща ми, който за мъж на 55 години буквално светна. Сега вече всичките му колеги са ни клиенти и така с козметиката за мъже стигнахме до Германия за кратко време. Истински инфлуенсъри!

В какво се изразява вашата грижа за кожата? Колко време си отделяте на ден и пропускате ли понякога дневната рутина? Кои са вашите топ 3 сред продуктите на -417?

Е: Отделям наистина много време в поддръжката на лицето си, защото както казах, съм имала проблеми с кожата. Намерих своите продукти в minus 417 и всекидневно третирам лицето си с тях. Постоянна съм и виждам резултати, което истински ме радва. Никога не пропускам дневната рутина. Топ 3 продукти са измиващ гел с луфа, мицеларна вода, крем за мазна кожа и пептиден серум за очи. Станаха четири, пак прехалих.

М: Преди да родя не отделях никакво време за кожата си. Някак нямах нужда или поне така си мислих. Сега обаче това не е така. Моите топ три набелязах още докато тествахме продуктите, преди да започнем да ги предлагаме. Не мога да не спомена крема за мазна кожа, защото е първият ми крем, на който виждам дъното. До момента нямах нито един изхабен до край. Скрабът за тяло и кремът за ръце ще допълнят картинката.

Екатерина

Много дами нямат нужното време и пренебрегват грижите за себе си. Каква е тайната за красива кожа в забързаното ежедневие на градската жена и как козметиката на -417 би улеснила тази задача?

М: Имаме продукти, които имат видим ефект след 60 секунди. Това, ако не е помощ в забързаното ежедневие! Не е нужно да имате хиляди малки тубички с продукти, просто трябва да са правилните.

Е: Със своите чисти, веган формули, са нужни само три продукта от козметиката на -417, които лично мога да подбера за даден тип кожа и да оставя клиента за 24 часа. Резултатът е видим след това - чиста, добре хидратирана и сияйна кожа. Няма да се познаете. Обещавам!

М: Катя обеща, аз ще снимам преди-след.

Ако -417 е изкуство, това е, защото?

М: Minus 417 ти дава възможност да твориш върху себе си и всеки път да получаваш шедьовър.

Автор

Пулсът на VIBES бие в ритъма на всички млади хора с вкус към музиката, киното, модата, литературата, изкуството, гейминга, технологиите и всичко останало, което е важно и има значение, за да се радвате на един по-вълнуващ живот.

1 коментар

  1. Прекрасни момичета, а за -417 нямам думи, пробвала съм два продукта за лице и изобщо не мисля да спирам до тук.изумителни резултати за кратко време

Напишете коментар