Когато името ти е Кание Уест, сякаш си обречен на небивал успех в почти всичко, което правиш. Включително и в модата. А когато емблематичната "Медисън Скуеър Гардън" в Ню Йорк бива препълнена при представянето на най-новата ти колекция, значи вече си успял. Дори и някои да кажат, че в случая името ти работи за теб.

Кание Уест представи своята нова колекция Yeezy Season 3 за adidas със страхотно шоу в Голямата ябълка, като освен новите предложения на рапъра по отношение на мъжката и женска мода, щастливците, успели да се сдобият с билети за шоуто, имаха шанса да чуят за първи път и песните от седмия студиен албум на Уест - The Life of Pablo.

Центърът на залата бе предазначен за моделите, които бяха позиционирани на две високи платформи. В "ямата" под тях пък се намираха т.нар. аматьори - мъже и жени, които не са професионални модели, подобно на останалите, а са избрани на случаен принцип от улиците. Всички обаче бяха обедини от една-единствена цел - да покажат на света новите хрумвания на Кание Уест, който отново ни предложи силно изразени пост-апокалиптични нюанси в своята последна колекция.

cbb3f697dd7044b4aba4185a33e1fb87

Въпреки че повечето ангажирани модели бяха далеч от масовата популярност, в "Медисън Скуеър Гардън" се появиха и някои добре известни лица. Такива бяха Наоми Кембъл, Вероника Уеб, Алек Уек и Лия Кебеде, както и рапъра Young Thug. Както и предишните две Yeezy шоута, и този път презентацията бе аранжирана от Ванеса Бийкрофт. На трибуните пък можеха да бъдат забелязани всички от фамилията Кардашиян-Уест - Ким, Крис, Кендал, Норт, Кейтлин Дженър и т.н.

Събитието бе предавано на живо в различни кино салони по цялото земно кълбо, като също така бе стриймвано онлайн в платформата за музикален стрийминг Tidal, собственост на Jay Z. Стигна се дотам, че от Tidal се извиниха за смущения по трасето, изтъквайки, че "над 20 милиона души са опитали да се свържат към стрийма в един и същи момент". Билетите за събитието се продаваха за суми от измежду 50 и 135 долара, а на черно цената скачаше с пъти.

GettyImages-509607834

Общият брой на ангажираните от Кание Уест модели бе към 1200, като повечето от тях бяха чернокожи. Високи, ниски, слаби или по-пълни - разнообразието сред тях бе впечатляващо, както бе отбелязано след края на шоуто. В продължение на 90 минути, докато Кание изпълняваше парчетата от The Life of Pablo, моделите бяха длъжни да стоят на крака и да изчакат края на спектакъла.

Вече много се говори и за 38-те строги правила, които ангажираните за Yeezy Season 3 модели бяха длъжни да спазват. Сред тях спадаха нареждания като "не шепнете", "не позирайте секси", "не се правете на готини", "не се усмихвайте", "не правете бързи или бавни движения" и още много други.

kanye-west-yeezy-season-3-unveiling-1

Освен че погали егото на adidas, окуражавайки публиката в "Медисън Скуеър Гардън" да крещи "Fuck Nike", Уест обеща и цената на кецовете Yeezy Boosts да бъде намалена в близко бъдеще. Нещо, което да ги направи далеч по-достъпни за масовия потребител.

kanye-west-yeezy-season-3-unveiling-3

Сериозни възгласи на одобрение в залата предизвика и т.нар. "black pride" момент, когато чернокожите модели на Кание вдигнаха символично юмруци във въздуха, отправяйки силно послание.

kanye-west-yeezy-season-3-unveiling-4

kanye-west-yeezy-season-3-unveiling-6

kanye-west-yeezy-season-3-unveiling-7

kanye-west-yeezy-season-3-unveiling-8

kanye-west-yeezy-season-3-unveiling-10

kanye-west-yeezy-season-3-unveiling-11

kanye-west-yeezy-season-3-unveiling-13

Автор

Пулсът на VIBES бие в ритъма на всички млади хора с вкус към музиката, киното, модата, литературата, изкуството, гейминга, технологиите и всичко останало, което е важно и има значение, за да се радвате на един по-вълнуващ живот.

Напишете коментар