Триумф на минимализма с новите предложения на La Perla


На нова визия залагат от La Perla в есенно-зимната си кампания. Този път бельото, дело на изящния бранд, се отказва от познатия в предишните сезони блясък, за да заложи на минималистични дизайни и архитектурни форми.

За шести път рекламно лице на марката е изкусителната Лиу Вен, която си партнира с моделите Саша Лус и Валери Кауфман. Снимките пък са дело на популярното фотографско дуо Mert & Marcus.

Новият творчески директор на La Perla Педро Лоренцо разказва, че за създаването на линията бива вдъхновен от бразилския архитект Оскар Нимайер, историческия период Едо в Япония (1603-1868 година) и немското движение Zero.

От нежен тюл до прозрачен винил, минималистичната колекция е празник на осъзнатата женственост. Бельото елегантно подчертава извивките на тялото, извеждайки на показ неговите най-красиви форми.

Още от FASHION VIBES:

adidas намигна на ЛГБТ обществото със специална Pride серия

Цветната градина на Dolce & Gabbana

Обновете колекцията си от слънчеви очила с предложенията на Stussy

VIBES
VIBES

Пулсът на VIBES бие в ритъма на всички млади хора с вкус към музиката, киното, модата, литературата, изкуството, гейминга, технологиите и всичко останало, което е важно и има значение, за да се радвате на един по-вълнуващ живот.

Коментари

коментари

Все още няма коментари

Остави отговор

Вашия имейл адрес няма да бъде показван.

Може да използвате следните HTML тагове и атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

За нас

Пулсът на VIBES бие в ритъма на всички млади хора с вкус към музиката, киното, модата, литературата, изкуството, гейминга, технологиите и всичко останало, което е важно и има значение, за да се радвате на един по-вълнуващ живот.

VIBES е вашият източник на информация с качествено съдържание, интервюта, които имат значение и истории, които докосват.

VIBES е модерната лайфстайл платформа.

Следвай ни