Victus Game: Rewrite History - български гейм дивелъпмънт в действие


Преди броени дни отново обърнахме внимание на българския гейминг и по-конкретно - на хората от родното студио Victus Games, които усилено разработват историческата онлайн ММО стратегия Victus Game: Rewrite History.

За да помогнат финансирането на проекта си, от Victus Games стартираха и кампания в платформата Kickstarter, където всеки един любител на гейминга може да подкрепи създаването на Victus Game: Rewrite History, дарявайки определена сума по негов избор. Тук можете да подкрепите играта в Kickstarter, като същевременно можете да посетите и официалния й уебсайт.

Силно се надяваме, че проектът ще се реализира и ще пожъне успехи, защото това би представлявало изключително постижение за българските дивелъпъри като цяло. Геймингът е една от най-бързо развиващите се индустрии на планетата, поради което бихме желали да виждаме и все по-ярко българско участие в нея.

За да научим повече за проекта и докъде са стигнали Victus Games с неговото финансиране, решихме да попитаме направо тях:

Докъде стигна кампанията ви в Kickstarter? Ще видим ли Victus Game: Rewrite History като реализиран проект?

Към момента измина първата седмица от кампанията ни и равносметката е, че сме изпълнили 30% от основната си цел, за което искаме да благодарим на всички подкрепили ни до момента. За съжаление, в Kickstarter нещата не са толкова прости и въпреки че е добро начало имаме още доста работа по популяризането на кампанията, за да доведем нещата до успех. За нас най-важното е хората да продължават да ни подкрепят и да ни помагат, било то като бекъри или просто като разпространяват информация за нас. При всички положения, ние сме оптимистично настроени в момента и вярваме, че всички ние ще можем да се похвалим с още един успешно реализиран български проект в Kickstarter.

Victus_Game_Kickstarter_cover

Ако Kickstarter не е достатъчен, какви са останалите пътища пред вас, за да видим играта готова в бъдеще? Имате ли готови алтернативи?

Привлеченото финансиране от Kickstarter ще ни позволи да шлифоваме и подобрим продукта преди началото на отворената бета версия. Ако това не се случи, алтернативата ни е да пуснем играта възможно най-бързо на българския пазар. Това е нашият първичен пазар, на който се надяваме да съберем много играчи, с които заедно да тестваме най-добре механиките в ядрото на Victus. Надяваме се на бърза популяризация и качествена обратна връзка от бета потребителите ни, за да бъде този процес кратък и най-вече полезен за нас.

Финансирането ли е най-голямата трудност, пред която са изправени българските гейм студиа? Как смятате вие?

Ако трябва да сме честни, ние сме много младо студио и все още се учим. В този ред на мисли, почти всеки ден откриваме нови трудности и препятствия, които са специфични за нашата индустрия. Без съмнения, финансирането е едно от тях. Големите международни студиа разполагат с огромни ресурси не само за реализацията на продукциите си, но и за рекламни цели. Разликата между независимите студия и големите играчи е съизмерима в стотици милиони. Това което ние можем да дадем като съвет на други хора, решени да се захванат с реализацията на игра, е да не губят кураж и увереност в своята идея. Все пак, всеки започва като indie.

Victus Games
Victus Games

На какво ниво са българските гейм дивелъпъри спрямо останалите, как мислите?

Вярваме, че по отношение на гейм дивелъпмънт не отстъпваме много на страни, установили се като световни лидери в разработката на игри като нашата, в това число Германия, САЩ, Китай, Финландия, Украйна. България има своите немалки успехи в областта на игрите в световен мащаб и има причина това да е така. В България има много талант в две от най-важните области от разработката на игри – изкуство и технологии. Имаме талантливи художници, креативни сценаристи и много много умни програмисти. Вярно е, че не са много, но са много добри.

Разкажете нещо повече за самото студио. Кои са Victus Games? Откога сте заедно и имате ли други проекти зад гърба си?

Victus Games започва от двама дългогодишни приятели – Петър и Тодор. Специфичното при тях е, че никой не е техническо лице. Петър има широк опит в 3D моделирането, а Тодор в сферата на финансите и продажбите. Малко след идеята им за игра се присъединява и основният програмист на екипа - Янко, който е човек с години опит в разработката на друго много успешно заглавие от този жанр игри. Самата работа по проекта започва преди около година и половина. В продължение на този период, студиото постепенно се разраства, като в момента наброява десет човека, а Victus Game: Rewrite History е дебютният ни проект.

Victus Game: Rewrite History
Victus Game: Rewrite History

Сами казвате, че “безплатните стратегически онлайн игри са силно предизвикателство за едно независимо студио”. Защо тогава избрахте да стартирате именно подобен проект?

Стратегическите онлайн игри са доста установен жанр на пазара, доминиран основено от големи играчи. Отново, ако трябва да сме честни, в самото начало не бяхме пределно наясно колко мащабни са подобни проекти. С навлизането в дълбокото обаче осъзнахме, че концепцията ни има огромен потенциал, което ни даде сили и мотивация да продължим доразвиването и. Също така, всички в екипа винаги сме били фенове на жанра, но споделяме мнението, че на много от заглавията, които са на пазара в момента,често им липсва нещо, което да ни задържи и направи лоялни потребители.

Как бихте представили Victus Game: Rewrite History пред геймърите? С какво смятате, че бихте успели да грабнете вниманието им?

В едно изречение, Victus Game: Rewrite History e забавен прочит не само на историята, такава, каквато сме я учили, но и на стратегическия жанр. Играчът ще може да се потопи в красивия античен свят на играта, чрез уникални графики. Героите в играта и иновативната ни куест система ще поддържат забавлението на ниво чрез комични, а на моменти - дори и неочаквани ситуации. Имаме и още уникални идеи, но няма да ги издаваме, преди да се появи бета версията ни.

Archer_Work_08

Във Victus Game: Rewrite History ще можем да играем с три от най-могъщите древни цивилизации - Римската, Гръцката и Египетската. Кажете ни някои основни разлики между тях, които ги отличават сериозно една от друга?

Освен на външен вид, трите цивилизации се различават и в качествата си, а те са основани на истински исторически факти. Римляните ще имат много силно защитени войници, гърците ще развиват наука по-бързо, а египтяните ще имат развито земеделие и бързо строителство.

Константин Симидчийски
Константин Симидчийски

Константин е един от основателите на VIBES. Следвал е журналистика в Софийския университет. Харесва качествената и вдъхновяваща музика, доброто кино, литературата, гейминга и котките. Ако искате да ви заобича завинаги, направете му палачинки в неделя сутрин и ги поднесете с чаша хубаво кафе.

Коментари

коментари

Все още няма коментари

Остави отговор

Вашия имейл адрес няма да бъде показван.

Може да използвате следните HTML тагове и атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

За нас

Пулсът на VIBES бие в ритъма на всички млади хора с вкус към музиката, киното, модата, литературата, изкуството, гейминга, технологиите и всичко останало, което е важно и има значение, за да се радвате на един по-вълнуващ живот.

VIBES е вашият източник на информация с качествено съдържание, интервюта, които имат значение и истории, които докосват.

VIBES е модерната лайфстайл платформа.

Следвай ни