
В новата си рекламна кампания Versace се отказва от разточителния разкош и сексуалната провокация, за да заложи на нещо коренно различно, а именно семейните ценности.
След 20 години италианският дизайнер Донатела Версаче и американският фотограф Брус Уебър се срещат отново, за да заснемат новата реклама на бранда.
"За мен тази кампания е повратна и създадена не да формира красиви илюзии в обществото Новото момиче на Versace може да бъде суперзвезда, може да управлява голям бизнес, може да има емейство и деца. Снимахме кампанията в Чикаго и мислехме да бъдем в студио, но Брус реши да излезем на улицата и да отидем в супермаркета", разказва за новото си вдъхновение Донатела.
В обектива на Уебър попадат Джиджи Хадид и Карли Клос, преобразени като млади майки с деца и любящи съпрузи. Изглежда, че италианският бранд рано или късно все пак се насочва към традиционните семейни ценности. А ние одобряваме напълно.
Още от FASHION VIBES:
Коментари